درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رد پاي عشق و آدرس bargrizan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 39095
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



شکل موس-->
رد پاي عشق
یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, :: 1:14 بعد از ظهر ::  نويسنده : نسرين       

 
 
چرا به من می گویند ،دوستش نداشته باشم
 
 مگر دوست داشتن جرم است ؟
 
 من نمی فهمم که چرا دوست داشتنش مرا به گناه خواهد
 
 کشاند من گناه نمیکنم من گناه را دوست ندارم
 
 ولی او را چرا...
 
 من او را فرا موش نمیکنم ولی گناهش راچرا ...
 
 من دوستش دارم و اور ا فراموش نمیکنم
 
 ولی گاهی گریز باید کرد و گاهی نمی شود گریخت
 
 وآن لحظه که نمیتوانی از آن بگریزی
 
همان لحظه ای است که من از آن می ترسم  
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: